torsdag 18 juli 2013

det finns överallt

 
Det har bara blivit så. Jag ser hjärtan lite över allt. En form som jag tycker väldigt mycket om och som det finns mängder av i naturen, bara man öppnar ögonen. Några stenar jag hade i en skål på bordet vältes ut och där... där låg ett litet hjärta. Det fick bli dagens först foto-objekt :) Nu sticker jag iväg och fotograferar en familj. Vilken underbar sommar jag har!
 
 
 
 
 
kram kram Malin
 
 
Ps. För ett par dagar sedan nämnde jag något om en flytt... snart får ni veta mer :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


9 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Vilken fin hjärtsten! Kram Pernilla

Husbilen Tuzzen sa...

Hjärtat är en mycket vacker form.

Kram Helén

Unknown sa...

Nyfiken på den där flytten....

CreandoPhoto sa...

Ska du flytta hit? Gästrummet??? Bara så att jag vet, så jag kan röja lite.... :)

Design by Tornblad sa...

Jag gillar att samla på stenar och jag har också några hjärtformade. Så fina!!!

Ha det gott och spännande med flytt!
Kram Malin

Home2tiny sa...

Å ett stort hjärta till dig vännen. Flytt??? Hm spännande. Kramisar Tina

Maria O. sa...

Då är du som jag! Jag ser också hjärtan överallt och på vårt ena handfat ligger det en hjärtformad sten väldigt lik din.
Jag hann aldrig skriva det igår men wow vilka bilder du och Kicki tog! Magiska! Ni är verkligen duktiga :) Och så roligt att det rullar på med uppdrag för dig.
Kram Maria

Marie sa...

Hihi sådan är jag med, jag ser också hjärtan överallt, men det är ju så fint

Fint hjärtan du hittat =D

Alviti sa...

Härligt foto!