lördag 25 augusti 2012

Njut!


 
Frukost vid sjön!
Å vad underbart det är!

 
En mysig stund med familjen.
 
 
Och kollain...Visst ser den grym ut *haha*
 
 
 
Men också grymt svår att förstå sig på *hihi*
Här får jag jobba ett tag innan jag kan leverera ;)
 
Jaha, så kan man inte alltid roa sig.
Så våra -70 tals bruna dörrkarmar har börjat anta en ljusare färg ;)
Nu ska det torka, barnen har fått mat... nu är det ledigt!
Så jag kryper runt i trädgården och tränar på objektivet. När knäna behöver vila sätter jag mig i ateljén en stund ;) NU, är livet som allra bäst!!!
 
Ha en helt underbar Lördag!
 
kram kram Malin

6 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Mysigt kram Diana

MammaElva sa...

Åh, så härligt det låter! En Lördag när den är som allra bäst. Hoppas att den fortsätter i samma anda. Kram på dig!

Maria - Wikers Liv sa...

Vad härligt det låter! Fortsätt i den andan!
Kram /Maria

kavallinskan sa...

Det låter bra det! Träna på du så får vi nog se fantastiska bilder sen! :)

Kram kram

Hemma på Sjuan sa...

Kul med ny kamera! Jag har fortfarande inte lärt mig hur vår fungerar...
så mysigt att inta frukosten vid sjön. Kram Suss

CreandoPhoto sa...

Kan du inte lägga ut träningsbilder då....? ;)
Kramar