tisdag 14 augusti 2012

Tjohoo!



Det blev en mysig födelsedag ;)
god mat och mysig film med barnen...
och min kära sambo tog fasta på min önskan...


... så nu skall jag beställa ett macro objektiv!!! Tjoho!!! *ler*
Är säker på att bilderna kommer se ut något sånt här:




eller så här:


Bilderna är hämtade från 1x.com

*haha* ja, så var det ju just det... vilket objektiv ska man välja???
Tar gärna emot tips ;)



PS: Glöm inte kolla in fotoutmaningen vänner emellan som
Mamma med Ambitioner och Edith & Jag har.



 



9 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

hipp , hipp hurra och ett stort Grattis!! och får ta en kurs hos dig sen efter det där objektivet inhandlats ;) .

Kram

Pernilla På Piazzan

Limetwig sa...

GRATTIS! Låter som om du haft en bra dag :)

Mamma med ambitioner sa...

Avundsjuk....ja inte ett dugg.
sov så gott!
Kram :)

sveas punkt. sa...

Grattis!!

Bara Sara sa...

Grattis! Både till födelsedag och ett nytt objektiv! Jag har ett Makro från Nikon som jag tyvärr glömmer att använda men det är kul när det sitter på!

maria syr och så vidare sa...

Stort grattis till en fin födelsedag och en fantastisk present. Du tar otroligt fina bilder redan nu och jag ser fram emot att få se vad du kan göra med ett makro!

Edith och Jag sa...

Grattis grattis! Har inte ett enda tips på macroobjektiv men ser fram emot att få se dina macrobilder framöver. Ett annat objektiv står på min önskelista. Får se om min man är lika snäll som din;)
Kram Maria

Helen sa...

Ett stort grattis i efterskott!
Kram

Coolaannna sa...

Vilken present!!!

Är avis på dig! Lycka till med dina underbara bilder med droppar :)

Kram Anna