lördag 15 september 2012

:D

 
 
Idag blev det en heldag på Liseberg.
Barnen var hel nöjda och fick åka av sig allt sitt åkbehov ;)
 

Lisebergs finaste åk!!!
 
 
Själv åkte jag mer än jag egentligen mår bra av,
men fy vad tråkigt det är.
Var inte så bra start... när jag mår illa till och med i bilden påvägen dit *haha*
(kan det vara åldern? ;)
Får väl vara nöjd med att jag åkte som tusan när jag var yngre ;)
Nu får jag äran att se mina små goingar åka.

 
 
 
 
Ha en fortsatt fin lördags kväll.
 
kram kram Malin


4 kommentarer:

Helen sa...

Kul med en Lisebergs dag, vi har inte varit där på ett par år faktiskt, vi har kört Skara sommarland istället:)

Trist att du mådde illa:( Hoppas att du får en fortsatt bra lördagkväll!

Kram

sveas punkt. sa...

Hua, jag är en riktig "åk-kruka" tycker det är döläskigt!

CreandoPhoto sa...

Härligt värre! Var det sista helgen de hade öppet eller?

Kramar

Queen of Kammebornia sa...

Roligt! Den där slänggungan är så fin!