lördag 17 november 2012

Q

 
 
Hmm, Q...det här var ju inte helt enkelt!
Q som i Quorn ;)
 
När min vegetariska lillasyster kommer på besök är det alltid bra att ha lite i frysen.
Nu har hon dessvärre :/ flyttat till Stockholm... som känns jättelångt här ifrån *ler*
och igår blev det frysrens. Så passande just när bokstaven Q är *hihi*
Sen har vi ju gatans Queen.
Bland alla hankatter på gatan är vår lilla "Blomman" en riktig Queen!
 



 
 
 
Idag blir det en sväng till tippen. Diskmaskin och torkskåp har gått ur tiden.
 
Vad gör ni denna lördag?
 
önskar er en riktigt fin dag.
kram kram Malin
 
 


7 kommentarer:

Åse sa...

Vilken sötnos, ha en fin lördag själv ska jag jobba ! Kram

hönapöna sa...

fina q, en inte helt lätt bokstav!
Idag försöker jag få lite ordning i pysselrummet, vi får väl se hur det går! :-)

CreandoPhoto sa...

Gatans Queen är en riktig livsnjutare tror jag bestämt :)

Melody and M.E sa...

Qourn hade vi inte med på listan här! Finns flera ord än man tror! Underbar katt, ser ut att njuta av livet!
Ha en bra dag!
Kram
Melodys matte

Karin sa...

Å vilket gosigt kort på er katt, ha en trevlig helg Karin

Hönan Anna sa...

Mysigt katt-kort! :-)
Och quorn var väl fiffigt... Varje gång jag inte kommer på nåt direkt hår jag ett varv i kyl och frys! Där finns många bokstäver ;-)
Idag blev det renovering och projektering i nya hallen!
Kram Anna

Le petit jardin sa...

Kul och se de olika Q:na..för det är ju en liten speciell bokstav för oss svenskar..inte så flitigt använd :)

Kram Kajsa