torsdag 22 november 2012

V & W



V som i Val
och då tänker jag inte på Valar i havet eller på politiska val... utan val i livet ;)
När man har barn är små som stora val en vardag. Hemma hos oss har en längre
tid barnen haft önskemål om ett husdjur ... till. De tycker inte att det räcker med
de två katter vi har (och en gäst katt utanför) utan vill ha hund, häst ... eller ja,
vad som helst faktiskt som de skall få ta hand om själva ;) Och nu är det bestämt,
till helgen hämtar vi deras val av husdjur... men det får ni veta mer om en annan dag.
 
*ler*
 
 
 
 
 
 


 
Sen har jag ju ett litet W... som i Wilma ;)


 
 
Idag har jag en ledig dag... men förmiddagen går till jobbet. Vi ska nämligen på Pirat Teater!
Kan man ju bara inte missa *ler*
 
kram kram Malin
 


10 kommentarer:

Le petit jardin sa...

Jodå man har massor av val i livet, vissa sköna val, vissa lätta andra svåra..Husdjur, spännande. Min dotter ville ha en häst när hon var liten och en dag gav hon mig en spik, den skulle hon ha till stallet som skulle byggas på vår uteplats. Nu ligger spiken i en liten ask, för den kan hon få om hon bygger ett stall som vuxen

kram Kajsa

Melody and M.E sa...

Det är ett lätt Val att klicka in på din blogg och se alla
dina Vackra foton!
Kram Melodys matte

Åse sa...

Så vackra bilder och ditt W som i Wilma är bara ljuvligt ! Spännande med nytt husdjur :-) kram

Karin sa...

Hejsan, superfina bilder som alltid och vilken söt bild du har på W, det blir inte min imorgon :) ha en bra dag, Karin

Marie sa...

Ohh spännande, vad ska ni hämta hem för husdjur, nyfiken jag blir =D

Så fina kort än en gång, du är så duktig
kramar

sveas punkt. sa...

Val är bra mwn kan ibland väcka kval... Spännande med husdjur, vad kan det bli..? Kul att du vill vara med i "härmapan"!

Annika GW sa...

Vilka vackra bilder! Hoppas det är ett husdjur som katter gillar! / Annika

CreandoPhoto sa...

Sååå spännande! Vad är det för kul som ska flytta in? Jag gissar på en liten hund faktiskt :)

Kramar

MammaElva sa...

Jasså ett djur till? Spännande!
Ha en fin kväll!kram elin

Edith och Jag sa...

Ja nog ställs man inför många val i vardagen ;)Bra ibland och tröttsamt andra gånger.
Så fin hon är din Wilma. Tror säkert att hon kommer att ta hand om det nya husdjuret på bästa sätt.
Kram Maria