tisdag 18 december 2012

att börja något nytt...del III

 
(en fortsättning på förmiddagens inlägg ;)
 
...Så i torsdags, 13 dec 2012 var deras stora dag.
 

 
 
Snön låg vit, solen lyste och det var lagom kallt.
Vi begav oss vid middagstid till en vacker plats,
nära där jag bor ... Kolla in här ;)
 
En perfekt dag, precis som de ville ha den.
Bara blivande man och fru, deras söner... 
...och så jag *ler*
 
 
 
Vi hade tidigare varit och kollat var hon
önskade bli fotad, så det blev en hel del
bilder tagna på både paret och snöbolls
kastande killar ;)
 
En mysig stund med glögg och lussebulle
hann vi också med mellan bilderna ;)
 
 
 
Allt gjordes i största hemlighet och när vi kom hem
började bildurvalet. Denna fina kvinna har inte bara ett
hjärta av guld, utan också en sångröst som ger mig ståpäls.
Så när allt var klart kom hon till mig med ett litet paket.
Förutom lite gott som hon plockat ner i påsen, så ligger
det en dvd. På den är det ett bildspel med alla de bilder
som togs den dagen, till ljudet av två sånger hon sjunger.
 
Det var sååå vackert!
 
Nu har äntligen deras föräldrar fått en dvd 
och därmed är det fritt fram för mig att
berätta för er ;)
 
Tack min vän för att jag fick vara med på er dag!
 
kram kram Malin
 
Ps... nu får vi se hur lång tid det tar på hennes jobb...någon som ser att hon har ringar?


10 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

underbart att få vara med om och skapa bilder ifrån. kul! jättefina bilder! kram Nilla

HönaPöna sa...

vilka härliga bilder, och vilken mysig dag ni verkar ha haft! Kram...

Anonym sa...

:) trodde att du fotat innebandy! Men detta var ju bättre upp. Marika

Annlin:s sa...

Underbara bilder!!
Kram
Annlin:s

MammaElva sa...

Så fint! Jag ryser till lite här :)
Vackra, vackra bilder!

Kram

Mamma med ambitioner sa...

Så spännande. Jätte fina bilder. Förstår att de ville ha dig med, vilken kärleks förklaring. Kan tro att deras föräldrar blev med stå päls. Krya på dig nu fining.
Kram Kristina

Marie sa...

Ohh vilken ära att få vara med på det och så fina bilder, så kreativa,

kraaaam

CreandoPhoto sa...

Så roligt Malin! Vilket hedersuppdrag. Jag tror att jag anar vem det är också. :)

Nilla Q sa...

Jättefina bilder! Det finns inget roligare än att fota brudpar, oavsett om det är med vit klänning eller ett hemligt bröllop:)

Kram Pernilla

Karin sa...

Hejsan! Vilka härliga bilder och så fint på paret, Karin