onsdag 19 december 2012

drömmar...;)

 
 
När jag nu är sjukskriven och ändå mår lite bättre är det ju bara underbart
att hela världen är öppen framför mig ;) Ligger här och fantiserar...
kanske borde jag köpa mig något nytt när jag blir frisk?
 
Jag kikade in på Shopello.se, ett "skyltfönster" för olika nätbutiker
...spar på tid och kraft, det gillar jag ;)
 
Egentligen är jag ingen klännings-tjej, men när jag såg den här...då vill jag bli en!
Åh, jag bara älskar puderrosa!!! *ler*
(Jo, så kanske man skulle fixa håret och figuren lite också... småsaker ;)
 


klicka på bilden för att komma till köpsidan

 
Okej, kanske behöver jag en väska, kan ju vara kul med något jag inte sytt själv
för en gångs skull *ler* Det blev kärlek vid första ögonkastet!!!!
 


klicka på bilden för att komma till köpstället

 
Kanske inte en väska jag går med på stan, men den skulle verkligen göra mig
lycklig när jag öppnar min byrålåda!
 
klicka på bilden för att komma till köpstället
 
Det här är nog en mer passande väska ;)
 
 
Så tycker jag det är toksnyggt med hatt! Har flera stycken,
men använder dem väldigt sparsamt.
 

klicka på bilden för att komma till köpstället


 
Ja, då var det väl bara skorna som fattas.
 
 

Klassiska pumps - Svart
Klicka på bilden för att komma till köpstället

Nu väntar jag bara på festinbjudan *ler*
 
 
Så nu tar jag en kopp te för min onda hals och drömmer vidare.
Vad gör ni en onsdag som denna?
 
kram kram Malin
 
 


3 kommentarer:

hönapöna sa...

Vilka fina saker... klart du ska unna dej dem!
Det där med att fixa figuren lät bra, har du nån kvick-fix?!? :-)

Annlin:s sa...

Tycker verkligen att du ska köpa dig något. Krya på dig!
Kram
Annlin:s

Marie sa...

Absolut tycker jag du ska köpa dig något då blir man snabbare frisk, det är du väl värd =D
kramar