söndag 23 december 2012

Jul mys

 
 
 
Igår kom äntligen granen upp.
Ja, det är väl inte med stolthet som jag
berättar att vi har plastgran. Men den är
smidig och faktiskt ganska fin. Ibland får
man kompromissa. Något jag inte vill
kompromissa med är vad som hängs i granen.
 
För i våran gran skall det finnas lite för alla.
Röda kulor dinglar tillsammans med saker vi
gjort. Det finns lite från alla i vår gran... det ger
mig en känsla av familj *ler*
 
 
 
Strutarna gjorde jag igår och ikväll fylld de med godis ;)
För imorgon ska de få lite julgodis när de ser på morgon tv.
 
 
 
Önskar er en underbar Jul
 
kram kram Malin
 
 


7 kommentarer:

Marie sa...

http://iankislillavarld.blogspot.se/search/label/Uppstickare här köpte jag dem, maila henne så berättar hon hur man går tillväga, de kostar 190;- och 12:- i porto så jag förskottsbetalade 202:- sedan får man dem på posten sedan. Tycker absolut du ska beställa så snygga, ja uppstickare heter de =D

Ohh så fint du pyntat, julkänsla här med, och vi har okså alltid haft plastgran i failjen, jag tål inte äkta, så jag tycker plast är fin med =D

kram

HönaPöna sa...

fint med en personlig gran!
Önskar dej en härlig jul, kram...

Annlin:s sa...

Vad fint det blev!
Kram
Annlin:s

Melody and M.E sa...

Visst ska alla få vara med och ha sina saker i granen!
Jättefint.
Önskar dig en riktigt God Jul!
Melodys matte

Karin sa...

En riktigt skön och God Jul till dig också, Karin

Galenskap och lite allvar sa...

Jag har oxå en i plast och det är helt ok. Vi kan vara i samma lag du och jag.

Väldigt fina strutar du fick till. Kan tänka mig att de väcker uppmärksamhet hos dina kids...hahaha

Ha det så himla mysigt i jul fina du!

Kram Veronica

svart vitt och rött sa...

Vilka fina collage du har gjort! Vilket program använder du till detta? Kul att kunna skriva in text mellan också... Ha det gott!