måndag 17 december 2012

SpiralBlomma

 
Visst är naturen helt otroligt vacker.Som den här blomman, "SpiralBlomma"
har jag döpt den till här hemma. Så tänkte jag nu att jag skulle impa med att
skriva det riktiga namnet. Jaha, det är ju inte så lätt att Googla alltid.
Nä, men titta där har min vän Creando-Kicki ställt frågan till er.
Snabbt kikar jag igenom svaren och ser man på, duktiga Tina med
The Shed hade svaret. Prärieklockor! Ibland finns svaren närmre än man vet *ler*
 
 
 
Den här helgen har varit riktigt tuff. Min halsfluss har varit maxad och jag har legat
med frossa i två dagar. Nu äntligen börjar livet komma tillbaka i kroppen.
Fortfarande sjukt tjock i halsen, men jag orkar i alla fall sitta upp i mer än
en måltid ;) Huu, tur att vi har ett tillåtande klimat när det gäller julbestyr,
för mer efter i planerna än vad jag gör nu är svårt att komma ;)
 
kram kram Malin

Ps, i eftermiddag ska jag avslöja lite kring mitt fotojobb ;)
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

MammaElva sa...

Hua, jag är sådan som får halsfluss bara folk pratar om det! Inte kul!
Hoppas att du känner dig riktigt bra snart och kan njuta av julen ordentligt!

Kram på dig!

Marie sa...

Ohh fya för halsfluss, men skönt att det börjar vända i alla fall, fy min syrra hade det ofta då vi bodde hemma så vet hur ont man kan ha, har själv haft ensataka ggr.

Så vacker blomma och fint ni döpt den till
kramar, fortsätt krya på sig så du är pigg till julafton

Villa Ryttarängen sa...

Fin blomma och vacker bild. Halsfluss är inte kul..usch! Krya på dig. Kram Pia

sveas punkt. sa...

Häftig böomma! Krya på dig, stackare!!