torsdag 17 januari 2013

egendag



Det är torsdag och idag är det min egendag :)
Japp, ledig från jobbet. Barnen är i skolan och 
min kära sambo på jobbet... jag är helt själv.
Många kanske hade tyckt det känns lite tomt,
men jag bara njuter. Självklart kan jag bara njuta
när jag vet att det på eftermiddagen dundrar in :)
Men förmiddagen är min! Så det blir snabbt lite städ,
för att sedan fortsätta med fotokursen jag påbörjat.
Håller just nu på med en jeansväska också *ler*, så 
lite tid till den får det också bli.



Hoppas ni också får en underbar dag.

kram kram Malin

3 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Stående ovation härifrån! Jösses vad snyggt gjort! Perfect timing kan man säga :-) Ha det så gott med din lediga tid... passa på att hitta på massor av skoj!

Annika GW sa...

Men så roligt! Jag har också min egendag på torsdagar och är ledig från jobbet. Onsdag blir lite som "minifredag" och sen har man bara den "riktiga" fredagen kvar att jobba (som också ofta är en dag med lite mindre stress). Toppen tycker jag. / Annika

Åse sa...

Egentid är härligt och behövs ibland , bilden ja vad kan man säga Wao i dubbel bemärkelse :-)