söndag 10 februari 2013

Fota såklart !

 
Jaha, så har vi kommit hem då. En lång och rolig (men kall)
fotostund i Halmstad. Jag hade bokat "date" med min kära
lillasyster och hon hade även med sig en kompis, som var rar
nog att låta mig träna porträtt. Ljuset var knappt och jag får
helt klart jobba på mina inställningar :) Några bilder blev
ju skarpa, men långt ifrån alla. Jag får träna vidare!
 
 

 
Tänk så rara människor det finns som ställer upp och fryser nästan fötterna av sig för att jag
skall få träna *ler* Men så fick de ju lite varm choklar och bullar som jag packat med :)
 
Hoppas ni haft en härlig söndag.
 
kram kram Malin
 
 


4 kommentarer:

Bara Sara sa...

Vilka bussiga människor som modellar mitt i kalla dagen - fast med choklad och fina foton som resultat är det ju lätt värt det!! Kram Sara

Marie sa...

Ohh så fina bilder =D

CreandoPhoto sa...

Fiiiint! :)

Lantis tantiz sa...

Jätte fina bilder blev det ju trots kylan!