fredag 8 februari 2013

Fredag!!!

 
Mera fredagsmys!!! Sonen och jag har haft en egen eftermiddag. När jag frågar vad han
helst ville göra, kommer svaret fort. Åka till zoobutiken där vi köpte ödlorna :) De har en
massa coola djur där. Så dit åkte vi och ibland är det bara sådär mysigt att sitta i en bil och
bara prata om allt och ingenting *ler*
 
 
 

 
 
Fina Sandra gav mig en award. Tack snälla du, det värmer långt in i hjärtat!
Och med den följer några frågor som jag med glädje svarar på :)
 
Vad gör dig lycklig?
Min familj och vänner gör mig lycklig såklart, men ska jag vara lite mer ego så är det nog att
få en stund för mig själv och fota eller sy. Då mår jag som bäst!
 
Vad är du rädd för?
Min största rädsla är att det skall hända något med min familj... sen är jag ju löjligt rädd för
spindlar också :) Så några macro bilder på dem tror jag inte att ni kommer få ser här *haha*
 
Vad är ditt motto?
Crea Diem - skapa dagen. Det är mitt motto, att skapa dagen så som jag vill ha den, utifrån de
förutsättningar som finns. Göra det bästa av alla situationer helt enkelt :)
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon pengar?
Köpa ett nytt objektiv och sen ta med familjen på en resa till New Zeeland. Jag var där för en
himla massa år sedan och nu vill jag dit igen!
 
 
 
Nu önskar jag er en skön fredagskväll!
 
kram kram Malin
 
 


11 kommentarer:

HönaPöna sa...

härligt med lite kvalitetstid...!
Önskar dej en härlig fredagskväll!

X sa...

Härlig bild! Önskar dig oxå en skön fredagskväll/ Kram Lussan

Marie sa...

Fin bild och ha nu en underbar fredagskväll
kramar

Bara Sara sa...

Ja egotid är det skönt att ta sig ibland! Ha en mysig kväll! Kram Sara

Maria - Wikers Liv sa...

Grattis till din award, som du så väl är värd!
Kul att läsa mer om dig!
Ha det fint!
Kram /Maria

svart vitt och rött sa...

Stooort grattis till din award!! Vad mysigt att åka iväg till djuraffären!! Din bild matchar ju lite färgerna på ödlor :-) Fräck!! Ha en go kväll!

Melody and M.E sa...

Crea Diem, låter ju som ett förträffligt motto!
Det ska jag bära med mig in i framtiden!
Önskar dig och de dina en riktigt fin helg!
Kram
Melodys matte

Maria O. sa...

Vilken tur att vi slipper se macrobilder på spindlar här :) Jag är inte heller förtjust i de krypen.
Låter som att du har en riktigt skön fredag! Hoppas att helgen fortsätter så.
Kram Maria

Åse sa...

Vilken mysig dag och vacker bild, önskar dig en fin helg

designofluna sa...

Men alltså....vilken bild! Har du tagit den? Hur???

sveas punkt. sa...

Kul att du tog dig tid att svara på frågorna så jag fick veta lite mer om dig! :) Trevlig helg fina du!