fredag 29 mars 2013

Experiment


Igår på min lediga dag var jag ju såklart tvungen att experimentera lite. Vi pratar färg och bakgrund :)



Canon 550d, Tamron 90mm Macro, iso 100, 1/160,  f. 2.8

Canon 550d, Tamron 90mm Macro, iso 100, 1/200, f 2.8


Japp, olja på vatten och så har jag bara lagt ut några färgade påskägg som bakgrund. Jag stod såklart på andra sidan skålen när jag fotade *ler*



Långfredag för oss innebär en av byns alla härliga tipspromenader (där jag åter igen inser hur lite om livet jag kan *haha*), det blir såklart god mat och mys med barnen i form av spel och påskägg.


Hoppas ni får en riktigt fin fredag.
 
kram kram Malin
 
 

11 kommentarer:

HönaPöna sa...

Låter som att det kan bli en toppendag...! Kram på dej!

åse sa...

Vilka läckra bildet det blev av experimentet. Ha en härlig långfredag. Kram

Bara Sara sa...

Vilket härligt fotoexperiment!! Kram Sara
Och glad påsk!!

Annlin:s sa...

Gud va fina kort!
Önskar en Glad Påsk!
Kram
Anneli

Home2tiny sa...

Läckra bilder. Låter som en mysig långfredag, alltid lika kul att inse att barnen oftast kan mer när man går tipspromenad "ler". Kramisar Tina

Maria O. sa...

Så häftigt det blev! Det är alltid så härliga färger i dina bilder :)
Kram Maria

Flower of Fame sa...

Vad påhittig du är! Magiska bilder det blev fint!!
Ha det bra kram Pernilla

Le petit jardin sa...

Kul experiment, första bilden var cool

Ha en mysig påsk

Kram Kajsa

Hemma på Sjuan sa...

Vilka bilder! Häftig idé, duktig du är!
Ha en härlig påskhelg, kram Suss

Lantis tantiz sa...

Så coolt!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

wow så häftigt .....imponerad som vanligt.

KRAM