tisdag 26 mars 2013

Högt Temp

 
Japp, idag är det högt tempo hela dagen :) Den är huvudvärken som jag vaknade med fick backa lite... det är en hel del annat som måste fixas idag... så vid 21 ikväll, då kan jag ta hand om den *ler* Idag hade vi påskfirande på jobbet... alla små söta påskkärringar, spindelmänn och fjäderprydda barn/vuxna, ja sammanfattnings vis kan man säga att det var höga förväntningar och många skratt!
 
 

 
 
 
Hem och träna, mata barnen *ler*, fota en jobbakompis och förhoppningsvis hinna dricka en kopp kaffe också, för att sedan sticka iväg på personalmöte där tunga frågor står på agendan. Så vid 21 ikväll ska jag bara sätta mig i soffan och softa... eller ja, jag somnar väl som vanligt och min kära sambo får berätta slutet på filmen *haha* (fast jag nöjder mig oftast med... slutade det lyckligt Ja! Bra!)
 
Jag hoppas eran tisdag varit bra.
 
kram kram Malin
 
 


3 kommentarer:

HönaPöna sa...

Låter som en intensiv dag... Hopas kvällen blir bra, och att du landar skönt i soffan!

Maria O. sa...

Oj vad mycket som skulle hinnas med idag! Hoppas att huvudvärken höll sig borta och att du får en lugn kväll i soffan. Gillar din fina påskbild!
Kram Maria

Flower of Fame sa...

Det höga tempot känner jag igen. Glöm inte att ta hand om dig själv. Det brukar jag få försöka att tänka på. Även om det är svårt ibland. Hoppas din huvudvärk släpper.
Så fina dina ägg är på bild!!
Ha det bra! Kram Pernilla