tisdag 12 mars 2013

KursTips

 
 
Idag blir det jobb, träning, städning och orkar jag med så tar jag en liten stund till fotokursen också. Nu kör jag stenhårt, vill ju lära mig helst allt på en gång! Det är ju bara hur smidigt som helst att kursa på nätet. Jag tar det helt i min takt! Två kursställen jag vill rekomendera.
Fotoonline där grundkursen att lära dig din kamera just nu är gratis. Jättebra!!!
Moderskeppet har kurser där du ser på filmsnuttar för en billig peng. Fantastiskt bra!
 
 
Canon 550d, Tamron 90mm, iso 800, 1/4000, f 2.8
 
Önskar dig en fin tisdag.
 
kram kram Malin
 
 
 
 
 
 
 
 


9 kommentarer:

Villa Ell sa...

Tack för tipset... jag måste ju börja någonstans!
Ha en härlig dag
Kram Sandra

Annlin:s sa...

Oj du har mycket att göra idag ;)
Tack för tipset.
Kram
Anneli

MammaElva sa...

Full rulle :)
Ha en superfin kväll! kram elin

Bara Sara sa...

Full rulle och vilken vacker modell du har! Kram Sara

Maria O. sa...

Håller med Sara, det är verkligen en vacker modell du har.
Här flyger tiden också iväg precis som i ditt förra inlägg. Bilderna med fåglarna är jättefina :)
Kram Maria

sveas punkt. sa...

Tack för fina tips!!

Flower of Fame sa...

Hej! Ja det är mycket man vill lära sig. Jag har börjat se på modersskeppet om fotoshop , mycket intressant , men även mycket att lära och komma ihåg

Kram Pernilla

Flower of Fame sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Home2tiny sa...

Tack för tipsen, moderskeppet kollar jag lite på, men först ska jag avsluta min kurs. Börjar få lite grepp om kameran o det är alltid ett första steg. Här oxå fullt med snö, såå trist. Ha en toppendag vännen. Kramisar Tina