söndag 28 april 2013

TrädgårdsJympa och fotoutmaning

 
Idag har jag haft en trädgårdsdag och gisses vad mör i kroppen jag är :) underbart!


Någon som har en härlig trädgård är den här familjen, där det går en snygg vakt-tupp på gården.
 


Linnea och Annie
 
 
 
Jaha, vad hände idag då? Jo, jag har hackart, skurit, dragit och kämpat för att få bort stora gräsmassor som vuxit över våra gångplattor. En otrolig livskraft i gräs måste jag säga. Flera stenar var fullständigt bora... innan jag kom *haha* Så nu är jag lite nöjd med mig själv!
 
 
 
vet inte om man kan kalla det skräp, men det skall i alla fall bort från tomten :)
 
 
Jord, rötter, löv... för mig idag är det skräp *ler* Skräp är temat för dagens fotoutmaning som Edith & jag har tillsammans med Mamma med ambitioner. Klicka in hos dem om ni vill se mer skräp :)
 
 
 
kram kram Malin
 
 
 


9 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Vilken härlig tupp. Söta små barn är det dina?
Ha en fin söndag kram Pernilla

SoF sa...

Fint med stengången...

Solskenshälsningar!

Annlin:s sa...

Fin tupp och underbara barn ;)
Kram
Anneli

åse sa...

Vilken tupp, så vacker. Härliga bilder till dagens fotoutmaning.

HönaPöna sa...

Vad snygg den blev, gången! Bra jobbat!

Marie sa...

Så snyggt det blev och söta barn =D

Bara Sara sa...

Snacka om att känna sig nöjd efter ett sånt trädgårdspass!! Kram Sara

Maria O. sa...

Bra jobbat både med kamera och trädgård! Gillar både tupp, barn och stengång och så skräpbilder förstås.
Kram Maria

Annika GW sa...

Snyggt jobbat! Ett hårt arbete med ett snyggt resultat! Skulle också vilja ha en vakttupp i min trädgård på landet! / Annika