tisdag 21 maj 2013

Ett extra varv

 
 
Så var jag ute på promenad och där, vid vägkanten stod världens coolaste lilla träd :) Hur kan jag missat dem i alla år eller är det så att jag har på fotoglasögonen på heltid nu *haha* Jag hade såklart inte kameran med mig på promenaden... för jag tänkte ju umgås med min kära sambo *ler* Så det fick helt enkelt bli ett extra varv.
 



 
 
Idag väntar jobbet först och rasta kameran sen. Det blir en långfotografering... undra just om jag skall prova vattendropp? Vi får se :) En härlig dag med andra ord!
 
kram kram Malin


Ps. det är såklart inget träd, utan snarare en minipalm till myrorna :) Kanske si så där tjugo cm lång.
 
 
 
 


7 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Roligt träd. Är det blommor på trädet? Ha en bra dag Kram Pernilla

Le petit jardin sa...

Häftigt...när man ser något så måste man bara föreviga det, så jag förstår ditt extra varv...så häftigt litet träd.

Kram kajsa
ps. och hoppa i vetten pölar...åh, så roligt

kavallinskan sa...

Vilket coolt träd!
Ha de bra!
kram viktoria

Eva sa...

Ja, det är nog för att du har "fotoögat" på!!! ;)
Läckert hur som helst...

Lycka till med långfotograferingen!
Kram Eva

Unknown sa...

Nog är det så att fotoglasögonen är på ibland. Fina bilder du fick på det.
Kram Maia

mammaxtre sa...

Jättefin!

Queen of Kammebornia sa...

Fina du med dina droppar :) Kram!