fredag 24 maj 2013

motljusträning


Barnen är inte hemma och det var en sån fin kvälls sol... så Jasminbusken fick ställa upp. Motljusträning alltså :)



Dagen gick fort, men en tur till frissan med Wilma blev det och så fick hon nya skor. Alltid kul att glädja sina barn *ler* Nu väntar jag också på en klipptid. Är helt hopplös på det. Beställer inte tid förrän jag är toktrött på håret och då får man ibland vänta. Blir lätte så när man har långt hår... eller lite för mycket latmask i kroppen *haha*
 

Ha en riktigt fin fredagskväll!
 
kram kram Malin


3 kommentarer:

HönaPöna sa...

vilken vacker bild...
jag gör som du, planerar in frisörtid när det är panik. Problemet är bara att jag har kort hår vilket gör att det blir panik ofta! Att man aldrig lär sej! :-)
Önskar dej en fin-fin fredagskväll!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Hej ...vet inte vad det är med telefonen ..ibland kommer inte sms:n förräns långt senare ?! men det nya datumet funkar bra för mig med...kram

Maria O. sa...

Inte lätt det där med motljus har jag upptäckt. Gjorde ett par försök igår men fick inte till det så bra som du:)
Kram Maria