fredag 17 maj 2013

Ny lycka :)


Jodå, jag fick rensat i förrådet igår och fick en hel del gjort. Jag gick där och tänkte lite för mig själv, pratade lite med min sambo och sen slog jag till. Jag åkte till Scandinavian photo och köpte mig en ny kamera. :) Det var väl kanske inte något impulsköp, har tänkt på det ett bra tag innan jag bestämde mig för vilken kamera som passar mig bäst... finns lite att välja på :)



Skönt att ha något nytt att läsa :)
 
Njut, det är fredag!
 
kram kram Malin
 


8 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Grattis!
Vad kul då får du uppdatera oss om den. Gissar att du ska fotografera massor i helgen.
Fin hon är din syster,
Stor kram Kristina

Unknown sa...

Aah vad roligt! Då vet vi vad du gör under helgen ;)
Ser fram emot många fina bilder.
Kram Maria

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Åhåå, nice! Du kommer få till fantastiska foton, fast det gör du ju redan :)

Tiina sa...

En underbar kamera, hoppas du kommer att vara lika nöjd som jag :)

Marie sa...

Ohh vad roligt =)

CreandoPhoto sa...

Ett av mina bästa köp, så jag är ju helt övertygad om att du kommer att bli helnöjd! :)

Malin på pastill.nu sa...

Åh vad roligt! Stort stort grattis! Jag har ju köpt en begagnad Mark II av en bekant så min är inte lika finfin som din :-D Vilken lycka! Fota som en galning nu!!

Anonym sa...

Så himlans roligt att se dina bilder Malin! Vilket bildspråk och kompositioner du har! Åh va kul med en sån fin kamera! Har 5D Mark II på jobbet. Har själv börjat filma på jobbet med en Canon C300, mycket kul! Många kramar Tessi