torsdag 13 juni 2013

Snart...

 
 
Snart är väntan över. Det här fina paret får snart sitt första barn.
 Ett barn som kommer till en underbar familj och ett drömhus på landet.
 
 
 
 
Bilder från en fotografering för ett par veckor sedan.
 
 
Att vara gravid är mysigt tycker jag, men det var länge sedan nu och det är också skönt när barnen blir stora. Idag blir det att röja bland alla deras sparade leksaker/kläder som ligger i förrådet. Ibland blir jag trött på mina ekorre-gener och är jag på slänghumör så måste jag passa på... det händer inte så ofta *ler* Ha en fin dag.
 
 
Kram kram Malin
 
 
 
 


7 kommentarer:

Ninelin sa...

Det är en sådan härlig känsla att var gravid, ett fantastiskt tillstånd. :-) kramis

Kia sa...

Underbara bilder!! Första barnet är något visst men det kommer jag knappt ihåg nu, var så längesen! :)

Vilket härligt tårtkalas, många olika varianter.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Anonym sa...

Så mysigt. Det är länge sen men jag minns vilken känsla det var.

och dessa ekorre-gener. Varför i all världen sparar man en massa? Tar lite i taget och det försvinner mer och mer men det tar sån tid..
Kram Maria

Marie sa...

Så fina bilder =D

åse sa...

Ljuvliga bilder, de utstrålar verkligen kärlek och lycka. Kram

Annlin:s sa...

Underbara bilder! Visst var det något speciellt när man var gravid och jag mådde så bra.
Kram
Anneli

Anonym sa...

Åh! Detta hade jag missat! Tack kära du! :)
Kram / Madeleine!