lördag 11 augusti 2012

Dagg i håret


Dimman låg tung och det var alldeles stilla. Långt borta kunde jag höra kor råma och morgonsolen försökte tränga sig fram.
Jag älskar morgonen!
Med kameran i handen gick jag en sväng i det daggfyllda gräset och där... en lite sötnos *ler*
med dagg i håret. Den lät mig tålmodigt fota den.
(kan ju också varit så att vingarna var för blöta ;)

Bilden är tagen med Canon Power Shot S5IS


Idag blir det sol, förmodligen en trädgårdsdag.
Önskar er alla den bästa av lördagar ;)

5 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Morgnarna är riktigt härliga nu! Kram Nilla

hönapöna sa...

hihi... vilken söt bild!
Och jag älskar din fina lampa i ett tidigare inlägg... jag måste nog göra något liknande en dag!
Kram...

Villa Ryttarängen sa...

Wow. Maken är också på hugget med att fota trollsländor. Jag gillar trollsländor och din bild är jättefin. Kram Pia

sveas punkt. sa...

Jättefin bild!! :)

mina finaste. sa...

Älskar också morgonen. Sitter nu på trappan i solen och dricker morgonte. Mys! Kram