fredag 10 augusti 2012

Där får det stå

Efter arbetet idag bar det av ... kyl och frys jakten kunde börja.
Nu när vi hyrt kärra passade vi på att slänga lite skräp.
När vi kom till återvinnings stationen stängde de fem minuter innan. Sommartider.
Tjoho, det här börjar bra :/
Jaha, googla på en annan sopstation nära kyl och frys affären.
Precis när vi parkerat och skulle slänga av lasten, kom en störtskur av regn.
(vill lägga till att det var moln men sol hela tiden ;) innan)
Lyckat!



Det var bara att andas lugnt och vänta tills det värsta blåst över.
 Det är nu jag börjar fundera på om det var så bra dag att köpa något alls på?

Väl i affären ser vi ett par vitvaror vi kunde tänka oss, den ena på kampanj och var förhållandevis billig. Såklart pratar vi med tjejen som jobbade där. Jo, visst var den dyrare lite bättre, men hade då minst 1v leveranstid och vi har ju ingen kyl alls...så gott som.

Saken var solklar ... nu kan han köpa ett macro-objektiv till mig och ändå blir det billigare än de dyrare vitvarorna *haha*



Tungt var det... så där får de stå! 
Snyggt? Njä, men praktiskt *tihi*


2 kommentarer:

Edith och Jag sa...

Tur att det kan bli ett macro-objektiv också för en kyl och frys i present hade ju inte varit så kul. Vad har du tänkt dig för objektiv? Jag har inte hunnit med bloggandet på ett par dagar men jag såg din superfina droppe innan idag. Fantastisk! Och jag såg att du har lite nytt på gång med Väsklycka. Så spännande!
Kram Maria

CreandoPhoto sa...

Själv försöker jag övertyga maken om en kyl/frys som inte är alls lika praktisk. Men snygg. Går sådär... :)