lördag 4 augusti 2012

Energi


Röd blomma...


... symboliserar energi för mig ;)
Idag får min lilla tös komma hem.
Det är rackans vad det tar energi att tänka och oroa sig för någon.
Nu var det ju inget livshotande *ler* men ändå... Hade det blivit operation så ska det sövas och det kan ju vara lite läskigt ;) Jaja, hur som helst blev det inte så och det är jag glad för.

Så idag ska jag städa i syateljén. *fniss* Det är alltid så roligt... slutar sällan med att det blir rent, utan snarare hittar jag något jag inte sett på länge och sitter sen där och pysslar istället. Mannen skall lägga nytt golv i vardagsrummet... då gäller det att hålla sig en bit ifrån ;)


Önskar er alla en fin dag.



3 kommentarer:

Helen sa...

Vad skönt att dottern får komma hem igen! Aldrig roligt med sjukhusbesök även om det inte är jätteallvarligt!
Kram

kavallinskan sa...

Härligt att hon är hemma igen! Ja, jag vet hur det känns det där med att oroa sig och att det tar mycket energi av en! Hoppas hon får vara frisk nu!

Ha en fin dag i ateljén! :)
kram kram

CreandoPhoto sa...

Hoppas att jag kan förmedla lite energi till paret med golvläggning. Det kommer att bli så himla fint!

Kramar Kicki